Webinaari - Raportoi Excelin Pivotilla ja PowerPivotilla

 

Koulutus sopii sinulle, joka työssäsi luot raportteja ja graafeja tilannekatsauksiin ja päätöksentekoon. Haluat löytää isoista datamääristä oleellisen tiedon: trendejä, poikkeamia ja syy-seuraussuhteita. Haluat tuottaa liiketoiminnalle selkeitä raportteja mahdollisimman nopeasti ja esittää tulokset yleisölle vaikuttavasti. Koulutus sopii erityisesti Excel-versioiden 2010, 2013 ja 2016 käyttäjille.

Koulutuksessa opit luomaan Pivotin avulla isosta aineistosta dynaamisia ja visuaalisia raportteja nopeasti ja helposti liiketoiminnan tarpeisiin. PowerPivot on tehnyt Excelistä raportointijärjestelmän, jolla voimme yhdistää eri aineistoja luoda entistä monipuolisimpia raportteja.

Excel-verkkokoulutuspaketista saat tuhdit eväät Excelin hyödyntämiseen. Osallistumiseen tarvitset vain tietokoneen, nettiyhteyden ja kuulokkeet/kaiuttimet. Ennen koulutusta saat selkeät ohjeet ja osallistumislinkin, jota klikkaamalla verkkokoulutus avautuu. Live-verkkokoulutuksen lisäksi Sinulla on mahdollisuus katsoa koulutus tallenteena kahden viikon ajan koulutuksen jälkeen. Voit kerrata, tai jos et pääset live-koulutukseen, voit katsoa tallenteen oman aikataulusi mukaan.

Aika: Maanantaina 16.10.2017 klo 14-15.30
Paikka: Omalta työpisteeltäsi

Verkkokoulutuksessa saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä Excel tarjoaa yrityksen raportointiin?
  • Mitä ovat Pivot-taulukko, Pivot-kaavio ja osittaja?
  • Minkälainen aineisto sopii Pivot-raporteille?
  • Kuinka muodostan Pivot-taulukon ja -kaavion?
  • Kuinka Pivot-taulukon lukuihin poraudutaan?
  • Kuinka saan dynaamisuutta osittajan avulla?
  • Kuinka saan PowerPivotin käyttööni?
  • Kuinka tuon PowerPivottiin dataa järjestelmistä?
  • Kuinka yhdistän eri järjestelmistä ja tietokannoista tuotua dataa?
  • Miten laskenta toteutetaan PowerPivotissa?
  • Kuinka esitän PowerPivot-aineistoa Pivot-raportointityökaluilla?
  • Katsaus muihin Microsoftin BI –tuotteisiin

Kouluttajat: 
Sari Suominen, Jarkko Suominen ja Arja Kuukkanen, Powen Oy. Powen Oy:llä on yli 20 vuoden kokemus Microsoft Office-tuotteiden kouluttamisesta, konsultoinnista ja projekteista.

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäseniltä 120€ + alv 24%, muilta 220€ + alv 24%.

Ilmoittautuminen:
11.10.2017 mennessä tästä linkistä

Peruutusehdot: 
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

Tulostettava esite (PDF-dokumentti, 270 kt)
 


Palvelut


Jäsenlehti

Lue uusin Kauppakamarilehti verkossa.

Haluatko ilmoituksesi jäsenlehteen tai vinkata juttuideasta? 
Ole yhteydessä toimitukseen!

Samu Vahteristo
Puh. 02 823 4522 
samu@jabadabaduu.fi 

 

KAUPPAKAMARI


Sinkokatu 11
26100 RAUMA
www.rauma.chamber.fi
kauppakamari@rauma.chamber.fi

Sosiaalinen media