Webinaari - Raportoi Excelin Pivotilla ja PowerPivotilla

 

”Pivot on aivan uskomaton työkalu raportointiin!”
”Mielenkiintoinen aihe ja sisällöltään uusia ajatuksia herättävä”
"PowerPivot on controllerin unelma!"
”PowerPivotin avulla pystyn yhdistämään helposti tietoa eri järjestelmistä. Työaikaa säästyy huomattavasti!”

Excel on loistava työväline raportointiin. Se on parhaimmillaan muiden järjestelmien rinnalla, kun haluat yhdistää tietoja useista eri lähteistä ja saada niistä selkeitä raportteja. Säästät lisenssikuluissa, kun hyödynnät olemassa olevaa järjestelmää - Exceliä. Kun rutiinit automatisoidaan Excelin avulla, syntyy välitöntä työajansäästöä.

Koulutus sopii sinulle, joka työssäsi luot raportteja ja yhteenvetoja tilannekatsauksiin ja päätöksentekoon. Haluat löytää isoista datamääristä oleellisen tiedon: trendejä, poikkeamia ja syy-seuraussuhteita. Haluat tuottaa liiketoiminnalle selkeitä raportteja mahdollisimman nopeasti ja esittää tulokset yleisölle vaikuttavasti.

Koulutuksessa opit luomaan Pivotin avulla isosta aineistosta dynaamisia ja visuaalisia raportteja nopeasti ja helposti liiketoiminnan tarpeisiin. PowerPivot on tehnyt Excelistä raportointijärjestelmän, jolla voimme yhdistää eri aineistoja luoda entistä monipuolisimpia raportteja. Koulutus sopii erityisesti Excel-versioiden 2010, 2013 ja 2016 käyttäjille.

Aika: Maanantaina 26.2.2018 klo 14-15.30
Paikka: Omalta työpisteeltäsi
 

Verkkokoulutuksessa saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin: 

  • Mitä Excel tarjoaa yrityksen raportointiin?
  • Mitä ovat Pivot-taulukko, Pivot-kaavio ja osittaja?
  • Minkälainen aineisto sopii Pivot-raporteille?
  • Kuinka muodostan Pivot-taulukon ja -kaavion?
  • Kuinka Pivot-taulukon lukuihin poraudutaan?
  • Kuinka saan dynaamisuutta osittajan avulla?
  • Kuinka tuon PowerPivotiin dataa järjestelmistä?
  • Kuinka yhdistän eri järjestelmistä ja tietokannoista tuotua dataa?
  • Miten laskenta toteutetaan PowerPivotissa?
  • Kuinka esitän PowerPivot-aineistoa Pivot-raportointityökaluilla?
  • Katsaus muihin Microsoftin BI –tuotteisiin

Kouluttajat: 
Sari Suominen, Jarkko Suominen ja Arja Kuukkanen, Powen Oy. Powen Oy:llä on yli 20 vuoden kokemus Microsoft Office-tuotteiden kouluttamisesta, konsultoinnista ja projekteista.

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäseniltä 120€ + alv 24%, muilta 230€ + alv 24%. 

Ilmoittautuminen:
19.2.2018 mennessä tästä linkistä

Peruutusehdot: 
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

 
Päivitetty 21.12.2017


Palvelut


Jäsenlehti

Lue uusin Kauppakamarilehti verkossa.

Haluatko ilmoituksesi jäsenlehteen tai vinkata juttuideasta? 
Ole yhteydessä toimitukseen!

Samu Vahteristo
Puh. 050 5428 439
samu.vahteristo@mediakumppanit.fi

 

KAUPPAKAMARI


Sinkokatu 11
26100 RAUMA
www.rauma.chamber.fi
kauppakamari@rauma.chamber.fi

Tietosuojaseloste
Jäsenrekisteriseloste

Sosiaalinen media